Δευτέρα , 6 Μάιος 2024


Επιμορφωτικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση προσφύγων με τμήμα στη νοηματική γλώσσα

Επιμορφωτικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση προσφύγων _ τμήμα στη νοηματική γλώσσα

Στο πλαίσιο του δωρεάν προγράμματος επιμόρφωσης «Εκπαίδευση για την Ένταξη» (Teach4Integration https://www.teach4integration.gr/) θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει δημιουργήσει τμήμα για κωφούς και βαρήκοους εκπαιδευτικούς στη νοηματική γλώσσα.

Πιο συγκεκριμένα, το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση για την Ένταξη» (Teach4Integration), είναι ένα δωρεάν και μοριοδοτούμενο πρόγραμμα 400 ωρών για εκπαιδευτικούς. Σκοπός είναι η βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που ασχολούνται με την εκπαίδευση προσφύγων. Το πρόγραμμα διαρκεί από τον Οκτώβριο 2023 έως και τον Ιούλιο 2024.

Στο πλαίσιο του προγράμματος έχει προβλεφθεί τμήμα στη νοηματική γλώσσα για κωφούς και βαρήκοους. Για την περίπτωση των κωφών και βαρήκοων, ενθαρρύνονται και οι διδάσκοντες/διδάσκουσες τη νοηματική γλώσσα να κάνουν αίτηση παρακολούθησης.

Το τμήμα στη νοηματική γλώσσα πραγματοποιεί τις συναντήσεις αποκλειστικά διαδικτυακά ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής των εκπαιδευτικών, υπό την ευθύνη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οι αιτήσεις για το τμήμα σε νοηματική γλώσσα γίνονται αποκλειστικά στον παρακάτω σύνδεσμο
https://www.teach4integration.gr/aitisi-2023-eidiki/

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο [email protected]

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συντονισμό με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση», μια πρωτοβουλία της UNICEF σε συνεργασία με το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Check Also

Σε μορφή Braille όλοι οι χώροι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Braille

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*