Δευτέρα , 25 Μάιος 2020


Η ελίτ του Ολυμπιακού Μάρκετινγκ συνεδριάζει στην Ισπανία!

Ο Πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής της Ισπανίας, Αλεχάντρο Μπλάνκο, υποδέχθηκε περισσότερους από 25 διευθυντές μάρκετινγκ από διάφορες Εθνικές Ολυμπιακές Επιτροπές, στο πλαίσιο του διεθνούς διήμερου σεμιναρίου του τομέα Μάρκετινγκ της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής.

Ανάμεσα στα θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, είναι το Άρθρο 40 του Ολυμπιακού Χάρτη της ΔΟΕ, το οποίο αναφέρεται στη χρήση της εικόνας των αθλητών κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, καθώς και οι στολές των Ολυμπιακών ομάδων. Επίσης, κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, οι μετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και το νεοσύστατο Ολυμπιακό Κανάλι της ΔΟΕ.

Check Also

Ο ρόλος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής για τους πρόσφυγες με αναπηρία

Σκοπός του προγράμματος είναι να δημιουργηθεί ένα πανευρωπαικό δίκτυο υποστήριξης νέων προσφύγων με αναπηρία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*