Τρίτη , 19 Μάρτιος 2024


Στην Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή το Χάλκινο Βραβείο Marketing Strategy

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο, η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή βραβεύτηκε με το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία Marketing Strategy, για το πρόγραμμα στήριξης από χορηγούς της Παραολυμπιακής Ομάδας ενόψει των Αγώνων «Ρίο 2016». Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και της Εθνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες, Γιώργος Φουντουλάκης.

«Χάρη στη στήριξη του Μέγα Χορηγού μας, της ΟΠΑΠ ΑΕ, αλλά και των μικρότερων χορηγών μας, καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρό της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, δηλαδή να έχουμε την καλύτερη δυνατή παρουσία στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Στόχος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και δικός μου προσωπικά δεν είναι τα μετάλλια. Στόχος είναι να βγουν τα άτομα με αναπηρία από το σπίτι και να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτό είναι που θέλουμε και παλεύουμε όλα αυτά τα χρόνια. Τα άτομα με αναπηρία να γίνουν ενεργά μέλη της κοινωνίας μέσω του αθλητισμού». Τα Sports Marketing Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την Boussias Communications και το Marketing Week, με στόχο την προώθηση των καλύτερων πρακτικών στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος.

Check Also

Αύριο η παρουσίαση της νέας πρωθιέρειας της τελετής αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Τελετή αφής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*