Friday , 29 March 2024


The establishment of the Greek Network for the Olympic Education announced

Το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε την ίδρυση του “Πανελλήνιου Δικτύου για την Ολυμπιακή Παιδεία στην Εκπαίδευση”, θεσπίζοντας το πλαίσιο ενός συντονισμένου διαλόγου, με κύριο στόχο του τη διάδοση και την εξέλιξη της Ολυμπιακής παιδείας. Από την αρχή της ίδρυσής του, το Ολυμπιακό Μουσείο – Protergia ενισχύει τη θεσμική εκπαίδευση της χώρας μας, τόσο με την υλοποίηση μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων που αποτελούν συνέχεια της διδακτικής ύλης, όσο και με συνεχείς επιμορφώσεις για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, όπως ημερίδες, διαλέξεις και βιωματικά εργαστήρια. Η πολύχρονη εμπειρία του στην εκπαίδευση ενηλίκων, σε συνδυασμό με την ερευνητική δραστηριότητά του σε ζητήματα Ολυμπιακής παιδείας, καθώς και το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας, για συστηματική ανατροφοδότηση και καθοδήγηση, συνετέλεσαν στην ιστορική απόφαση δημιουργίας δικτύου.

Όπως επεσήμανε, η Δρ.Κυριακή Ουδατζή, Διευθύντρια του Ολυμπιακού Μουσείου – Protergia, στην τελετή ανακοίνωσης της ίδρυσης του δικτύου, η εκπαιδευτική και η ερευνητική δραστηριότητα του μουσείου, η οποία έχει συσπειρώσει πλήθος προσωπικοτήτων και εξειδικευμένων επιστημόνων, που εργάζονται σε ζητήματα Ολυμπιακής παιδείας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, έχει διασαφηνίσει την ανάγκη ανανέωσης της Ολυμπιακής παιδείας, σε θεωρητικό και εφαρμοσμένο επίπεδο. Η Ολυμπιακή παιδεία στην εκπαίδευση είναι ζήτημα υψίστης προτεραιότητας, καθώς υπερασπίζεται πανανθρώπινες αξίες, οι οποίες έχουν τεθεί από την παγκόσμια και την ευρωπαϊκή κοινότητα, ως επιτακτική προϋπόθεση για την επίτευξη της αειφόρου ανάπτυξης, τονίζοντας, ότι ειδικά στη σημερινή συνθήκη της κρίσης, οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τους τρόπους αξιοποίησης, εν γένει της Ολυμπιακής ιδέας, στη σχολική πραγματικότητα.

Πηγή – Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Check Also

Award of graduate athletes of higher education by the HOC

Athletes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*